Idag blev det av..





Yes.. Idag blev det träning för första gången på 8 dagar!
Blandade känslor faktiskt.. :S Kände av direkt att kroppen inte varit i form då jag inte kunde köra de vikter jag brukar. Så rygg/biceps fick sig en lätt start :) Men bättre det än ingen träning alls. Å ryggen ser likadan ut som för 2 månader sedan känns det som när denna bilden togs idag :/ Men det kommer! Skynda långsamt :D


Hoppas jag kan gå till gymmet imon - dags för BEN :D

Har en nådig träningsvärk i vaderna efter jobbet.. Ja ni läste rätt. Haha... Fick i onsdags gå ner i underjorden till -74m i trappor då våran lilla hiss är trasig. Spiraltrappor gjorde det inte bättre!!! När jag kom till -55m så var jag så  yr att jag fick se vart jag satte fötterna. :P
Det var hyfsat lugnt ner men sen skulle jag ju upp igen.. Fy farao.. Dålig luft och det luktar mögel. Fick ta en minuts paus på -47m.. O ja det var ju typ hälften kvar - SHIT.
Därav denna grymma träningsvärk i vaderna.. Så det får kanske bli ett sånt pass på jobbet varje vecka :D Njee!!


Idag fick jag hem min lilla docka och hade bestämt en playdate med Sandra, Lovisa och Robin.. Men det blev inge bra alls.. 30 min innan de skulle komma så började Tindra klaga på att hon hade ont i örat o blev slö! :/ När de kom så blev hon lite piggare och de lekte i 5 min tills Tindra kräktes ut över hela golvet :S Så det vara bara att avbryta!! Tråkigt då vi hade sett fram emot lek och fika.. Men vi får ta igen det nästa vecka :)
Nu ligger sjuklingen här bredvid mig och sover..

 

Nu ska jag med mysa ner hos min lilla tjej!

 

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0