Odefinierad?!




Gah! Ont i ryggen igen :/ Kan inte rikitgt säga om jag har träningsvärk eller om det är diskarna :S Jag hoppas och
ber att det är träningsvärk!!

Är just nu inne i mördar helgen.. 2 nätter kvar! Så jag går på kl 19 ikväll igen :)
Idag beslöt jag att det inte blev ngn träning. Då jag tränade igår efter ett 12h natt pass kände att det var inte riktigt optimalt ALLS. Blev lätt trött och helt ofokuserad. Men i varje fall körde jag på med ben, fokus på framsida lår. Så imorgon får det bli baksidan/rumpa/vader :D

Det får kanske bli en liten promenad sen.. inge vidare att sitta framför tv´n hela em tills man börjar :( Är nog ingen tv människa - Så vidare det inte är Desperate Housewife *host* ! Skönare att vara ute.




Nu ska jag ta och fixa i ordning mig lite sedan får det bli att fixa lite mat innan jobbet :D
Ha en underbar solig söndag!!

//Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0