PÅ topp!



Idag har varit en bra dag.. trots att det är måndag och det var slut på långledigheten! :)
Mycket att göra på jobbet idag så tiden bara rann iväg och sen var det dags att svida om till träningskläder :D Har funkat jätte bra med maten idag så kände mig på topp redan innan jag kom till gymmet! Aminosyorna låg redan i magen och bubblade gott :))

Bröst och Triceps hägrade idag. Det gick riktigt bra och det sved ordentligt i Triceps! GUTT! <3
Känner att det har hänt lite i kroppen nu om man jämnför med för 3-4 månader sedan. Kul och kolla på bilder och se att det faktiskt är en liten skillnad =)

Hem ifrån gymmet och magen kurrade ordentligt.. MAT.... In med kycklingen i ugnen. Idag blev det lyxigt värre då det blev Färskost fylld fläskfilé inlindad i bacon :) Givetvis ris till sedan lite Sweet Chilisås blandad med Lätt Kesella! Det satt som en smäck :)




Nu ikväll blir det en riktigt slapp i soffan, för omväxlingens skull :) Imorgon är det Seminarie hela dagen så det blir att sitta ner ifrån 08-17... Blää inget för mig som har myror i brallan.
Har tänt upp massa ljus här hemma och har gosat ner mig under en filt.. Ska nog passa på att slänga på en film då det inte var ngt bra alls på tv´n ikväll.
The Holiday är ett säkert kort!!




Ha en myyyyysig måndags kväll!!

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0