Uppdate ifrån helgen!


Har varit upptagen hela långa helgen.. Har kanske märkts då jag inte lagt ett enda litet blogg inlägg på 3 dagar! :)

Ja vart ska man börja.. Har gjort massa roliga saker i helgen :))
I Fredags var jag och tittade på Posering på Lok & Motion :D Riktigt givande och man förstår nu hur mycket träning det krävs. Det såg riktigt jobbigt ut att stå blixt stilla och spänna sig på rätt sätt. Övning ger färdighet! :D

Sen blev det en riktig Pizza/Kladdkake kväll :D Kan jag skylla på att Tindra önskade det.. Hehe!! Nä det var faktiskt jag :P
Riktigt gott att fläska i sig ibland utan att tänka på morgondagen :S




I Lördags var det dags att åka till Lund och titta på Nordiska Mästerskapen i BodyFitness men det var även Bodybuilding.. Hade Tindra med mig så vi stannade bara och tittade på BodyFitness och hejade på Alexandra..!!! (fast du hörde oss nog inte då vi satt längst bak :/ ) Shiiiit vilka kroppar de har! :D Blir taggad till tusen fast rädd på samma gång. De var så glamorösa och fina i sina T-walks o poseringar!
Hallå jag är ju som ett kylskåp!!! Får nog köra massa Zumba så mina höftrörelser lossnar :)
Fick inga bra bilder alls då vi som sagt satt längst bak och det var super belysning på scenen :( Men här är en bild jag tjuvat ifrån Reps.se - söta Alexandra som Nr 7. :D






På hemvägen ifrån Lund blev det Mc D.. Har varit en riktig gotte helg. Men denna gången var det faktiskt Tindra som ville ha :) Hihi.. Men en hamburgare slank lätt ner och massa POMMES :D *gott*
Stannade även till en runda på Ekohallen på vägen hem! Alltid kul och kolla om man hittar ngt strunt - Oh YES!

På kvällen blev det en sväng till Tindras farmor för hennes farbror var hemma ifrån Sthlm :) Där bjöds det på super god Jordgubbs Paj!

Idag däremot har varit en bra dag med träning, bra mat och mys med Tindra!

Det var så härligt att kunna gå och träna igen! Axlar/Mage fick sig en ordentlig genomkörare! Har värk i axlarna redan nu så det ska bli spännande o se hur det kommer kännas imorgon!
Nu blir resten av min sista lediga dag lugn.. ska fixa med allt som ska tas med till jobbet imorgon och packa träningsväskan! :D

Hoppas alla haft en lika bra helg som jag!

//Linda


Kommentarer
Postat av: Sussi - Fullt upp i mammalivet!

Du har fått en award hos mig :)

2011-10-23 @ 21:42:16
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0