FREDAG


Sitter här utsalgen i soffan - mindre än en h tills man ska bege sig till jobbet! Sista em innan det är dags för 5-dagars ledighet! :D

Började dagen med att mysa lite med Tindra och äta en super god frukost innan det var dags för att lämna henne på dagis.



Mot gymmet för min del. Rygg/Biceps idag. Gick riktigt riktigt bra idag.. Gav mig på Chins igen.. fast ja den med hjälpvikt på! Fortfrande 5 kg i hjälpvikt men gjorde 7 st nu istället för 6 st som det varit innan :) Man får vara glad för det lilla :P Brände ordentligt i latsen idag så det borde bli lite skön träningsvärk imorgon! :D Fick även ordentligt ont i händerna idag.. aj aj.. Börjat få förhårdnader.



Sen bar det av till möte med Mari :) Som hade gjort kost och träningsupplägg till mig! *TACK*
Ska äta 3000 kcal om dagen så vi får se hur det kommer att gå! :S Fick ett bra upplägg på både mat och träning, men kommer nog ta mig ett tag att vänja mig vid all mat, men det ska nog gå bra :)) Ska även blir spännande med ett annat träningsupplägg som jag ska köra. Ska bli kul och se resultaten framöver. Så kämpa på med detta nu sen blir det en mätning om 4 veckor -  Spännande :D


Det märks ju att man äter mer nu.. haha!! Låter bilden förklara! Detta är på en em/kväll.. (jaja jag har inte använt precis allt själv) :))

 

 

Nä nu får man ta tag i packningen man ska ha med sig till jobbet :) Har ungsstekt massa kyckling nu :D Mums!
Ha en fin fredag!

//Linda







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0