-Måndag-


Har ett par dagar att ta igen här visst. Haft fullt upp i helgen med middagar, träning osv.. :D Så det blir väl ett lååångt blogginlägg :P

I lördags fm blev det träning.. första dagen på mitt nya tränings upplägg! Baksida lår, vader och mage.. Gick över förväntan!! Kämpade på som bara den och körde tyngre än jag brukar. Ska nu köra med dropset 8-6-4 och då blev det mycket lättare att öka vkterna när man visste att nä nu är det bara 4 st kvar!! Härlig känsla :P

Lite jobbig dock att hinna med alla mina måltider känns om om det alltid är något mellanmål som blir drabbat.. men jobbar på att - kan man få mer tid på ett dygn?! :S

Lördags kvällen bestod av en träff med vänner, spelade buzz (hur kul som helst)  och massa god mat! :)
De blev bjudna på Torsk Planka m Vitvinssås! Sedan blev det en liten äppelpaj till efterrätt.





Å ja det smakade lika gott som det ser ut.. :)))

Igår söndag vaknade jag upp med en heldundrandes träningsvärk i vaderna som t.om sträckte sig upp i knävecken.. haha! Aldrig haft träningsvärk i knävecken förr...
Men även denna dag blev de lite träning i form av Bröst/Triceps - Kunde även där öka upp med vikterna! Pumpalens!!!!
Resten av söndagen var det lugna gatan.. Slappade och åt mat.. haha :D

Idag var det att ta tjuren i hornen igen.. Måste stiga upp tidigt om jag ska hinna med alla mina mål mat (6st) om dagen.. Så efter frukosten bar det av till gymmet. Dagens tablå läste vi Biceps/Framsida axlar..
Och ja axlar som är min sämsta muskelgrupp.. Men nu ligger de uppdelade i 3 olika pass, vilket tror jag är bra för då blir det inte så jobbigt att dra sig till gymmet för att hela tiden tänka bara axlar, bara axlar..
Det gick väldigt bra idag.. Super nöjd trots att det var svårt att komma på 3 övningar på framsida axlar.. Fick nöja mig med 2 st.
Så har ni där ute några tips får ni gärna dela med er?! :D





Bilen är tvättad, kläderna rullar i maskinen och nu ska jag snart inta min 5:e måltid idag :) Å jag är hungrig.. *jippie* Så ikväll kommer nog kvällsmaten slinka ner ganska lätt. Hehe!
Har min lilla tösabit hos mig nu ett par dagar så vi får se vad vi ska hitta på. :) Får nog iaf ta en natte promenad ikväll då hon i stort sett vägrar somna om inte jag lägger mig och släcker ner i hela huset :) Kommandora?!

Over and out

//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0