Vart är energin?

Hej Hopp!

Idag var det måndag.. En ångestframkallad dag för många - men inte för mig! :) Bara en liten natt kvar sedan är jag ledig 6 dagar :D



Känner mig dock helt orkeslös, fattar inte detta! :S Trött, Sliten och ingen energi!
Idag fick det bli ett pass axlar och mage istället för baksida lår! Har en sån träningsvärk i framsida lår att det är jobbigt att gå när man suttit ner en stund. Gå i trappor ska vi inte bara prata om! AJ AJ.. Men det är ett skönt AJ.
Gick ganska så hyfsat idag men energin kunde varit bättre.. speciellt när man ska köra axlar! :)


 

 

Nu är alla vardagliga sysslor snart klara! Haft tvättstugan samt städat :) Skönt och ha det klart så man kan njuta av alla sina lediga dagar sedan.. :D
Blir nog värre med träning denna vecka.. Ska ta bort ett födelsemärke, så man får se hur rörlig man är sen när de sytt femtielva stygn... :S

Nu ska jag ladda lite inför sista natten på jobbet.. Kanske får bli en liten lur :)

Take care! :D
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0