What the??





Intog sängen igår för en skönhetssömn med förhoppningarna att vakna upp idag och känna mig pigg och frisk :)
Men..... Vaknade imorse.. inte som en skönhet utan snarare som odjuret!! :S

Näsan är igen korkad och jag har fått hosta!!!!! Nooooo... trodde detta skulle vara över nu! :/
Trycket över bihålorna är tillbaka.. Så det var bara att kasta sig in i medicinskåpet och ta första bästa nässpray eller ja jag tog ett sprut av varje.. Haha.. !!
Har bara varit inne hela dagen och tvättat.. sovit lite har jag me hunnit :D

Snart bär det av till jobbet.. Inte det minsta sugen men är ju inte helt genomsjuk utan ganska pigg i övrigt! Å nu börjar mördarveckan. Jippie kayaaayyy... Hopaps man härdar ut dessa 3 em som nu väntar. Sedan är jag ledig torsdag iaf :)


// Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0