Dags för nya träningsbyxor?

Mina "pösiga" tränngsbyxor eller vad man ska säga köpte jag när Tindra var ca 6 månader gammal och med ca 10 kg gravidvikt kvar att gå ner ifrån dessa hemska 22kg.. kanske dags att investera i ett par som sitter bättre nu?! :D *jippie*
Ska jag använda dessa måste jag ha ett långt tight linne som typ funkar lite som ett skärp.. haha... Så de håller byxorna uppe!!! Inte hållbart... Hur skulle det se ut om linnet gled upp och byxorna av mitt på gymmet? HAHAHAHA..... Fail....

 

 

Nu har jag jobbat min sista natt denna veckan och det ska bli skönt att vara ledig nu hela helgen innan vi går på mördar veckan nästa vecka! Ha en underbar fredag alla!!!!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0