Egen Tid..



Ikväll är det egen tid för min del.. Tindra sover efter att jag begav mig ut på en lång promenad innan ikväll.. 5,3km blev det :) Det tillhör ovanligheterna att hon somnar tidigt då hon alltid vägrar lägga sig om inte jag lägger mig och släcker ner hela huset :S
Så nu passar jag på att slappa i soffan och bara vara!!


Blev ruskigt sugen på ägg så de kokas nu exakt 4 min och 33 sek... haha.. Då blir det perfa!! Ska även inta min Casein shake som står i kylen och gottar till sig :D

Innan ikväll blev det även träning på schemat! Tindra fick leka med sin Morfar ett par h :D Vilket uppskattades :) För, ja då får hon ju göra som hon vill. Haha..

Johanna var med mig och tränade idag då hon äntligen skaffat sig ett medlemskap! :)
Så vi mosade Benen.. Vågade idag köra utfall och knäböj med min kroppsvikt! Och det gick bra! :D Ryggen kändes bra och jag kämpade med att tänka på bukstödet hela tiden.. :D
Blev även massa andra härliga övningar! Lite små ökningar idag på framsida lår :D
Ska bli spännande och se om Johanna kan gå imorgon. HAHA.. :) Får väl hjälpa henne upp ur sängen imorgon!

Imorgon är det utb. på jobbet ett par h.. sedan 3-års kontroll på BVC med Tindra :) Sen får dagen bli som det blir.

Ha en mysig kväll allihopa!!

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0