Hälsosamt?





De som säger att vara sjuk ibland är hälsosamt - Har fel.....
Att vara sjuk är fanken inte hälsosamt.. speciellt inte när jag blir sjuk för då orkar jag inte fixa med mat osv.. Denna sjuktid har resulterat i massa halsbränna och svullen mage... :/ Fast man får väl skylla sig själv, men det bara kommer typ automatiskt när man är sjuk... :S

Min kropp gillar inte när jag svullar i fet mat tex pizza, godis, efterrätter osv... = Halsbränna de lux... :(
Så idag när jag vaknade var det back 2 normal.. Gröt frukost sedan blir det lättare val till lunch, middag och inga sötsaker.

Idag ska jag jobba igen.. börjar kl 19 med en 12 h natt.. PUH! Men ska bli skönt att komma hemifrån och slippa sitta här och dega sönder. Huvudet är bättre idag och hoppas det förblir så! :)
Jag hoppas att jag ska kunna träna igen på tisdag.. längtar efter träningen och jag känner mig helt försoffad när jag inte får träna!

Hoppas alla får en hälsosam söndag :D

Tjingaling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0