Händer det något alls?


Känns som om det inte händer något alls med kroppen.. har ju märkt viss skillnad på typ armar, mage men ryggen ser nog likadan ut som när jag var 15.... helt RAK :S
Kanske ska börja köra 2 st ryggpass i veckan eller är det överkurs? :/ Hmm, tål att tänkas på!

Idag kördes det BEN på gymmet.. lyckorus och jag svettades som ett **... Idag var första gången jag gjorde knäböj utan min boll bakom ryggen.. Körde i Smith maskinen men körde ingen svank variant utan satte mig rakt ner med fötterna en bit framför.. Lite mer baksida lår/rumpa på den men jaja det gick iaf (40kg) utan att jag kände för mkt smärta i ländrygg :D
Ska nog investera i ett sånt bälte som jag inte vet vad det heter och se om det hjälper mig .. :)



Sen var det fullt ös i badhuset för min och Tindras del.. :D Hon blir alltid helt slut efter att vi har badat loss! Så hon somnade handlöst så fort vi kom hem! Vilket betyder en hel del egentid för mig.. Det resulterade i en underbart god Toast Skagen (båt?!) haha..

 

Nu ska jag titta en liten stund på tv sedan blir det nog sängen för mig med :) Sömnen är viktig för mig.. speciellt med tanke på att Tindra somnade 18.15 ca vilket betyder att hon kommer att vakna 06 kanske.. Hehe!!

Ha en bra torsdagskväll alla!!

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0