Mina bästa vänner..






Dessa olika spray finns just nu nära till hands hela tiden.. Så himla drygt att jag gått och blivit sjuk och bihålorna med. Hela pannan och ögonen värker :( Brukar få det en gång om året - skiiit.. Men de finns de som har det mycket värre. Så jag ska inte klaga!! <3
Slapp iaf att gå till läkaren utan de skrev ut kortisonet på telefon :) Skönt det! Men dyrt var det att gå till apoteket. Då hade man redan varit på apoteket i onsdags och fyllt upp.. men ja nu var det dax igen!

Har varit dålig på att uppdatera men har ju varit sjuk nu sedan i onsdags.. Gick hem ifrån jobbet på onsdag kvällen sen har det bara varit vila i stort sett. Hade Tindra igår och hoppas nu inte att jag smittat henne... :S
Så i natt blir det inget jobb för min del.. ska vila ordentligt så hoppas jag att jag kan jobba imorgon natt istället :)

Så himla drygt att vara sjuk speciellt när jag hade planerat in träningen så himla bra denna veckan :/ Skulle dragit igång idag med rygg. Sen har de har öppet hus på gymmet denna veckan så Johanna skulle följt med och tränat! Så hade man sluppit gå själv...
Men de får bli en annan gång istället :)

Har verkligen socker chockat kroppen nu dessa dagar... shiiit... Varför ska man alltid äta sötsaker när man är sjuk. Det ingår liksom.. :) Det har under dessa 3 dagar blivit :

* Chips med dip (mkt)
* Lösgodis (massor)
* Marängsviss (ohyeah)




Igår passade jag även på att göra en monster lasagne när det ändå var en inne dag.. Skönt att ha bunkrat upp lite :)

 

Hoppas ni andra är friska och krya!

Ha det gott!

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0