Namnlös

Äntligen hemma efter dagens jobb.. :) Lite halv seg dag och trött som få... :S Idag är det en träningsfri dag.. Ska få lite Tacos serverat och sen blir det lugna gatan! :D

Igår var det däremot mycket på schemat.. Utb/Workshop på fm sedan iväg på 3-års kontroll av Tindra = hon blev godkänd :)


Vidare till Royal Thai... Alltså de borde förbjuda Buffé.. Jag åt 2 STORA (överfulla) tallrikar med mat!! Hade typ ingen botten... Hade lätt kunnat äta lite till tror jag allt.. :) Säger det ofta men säger det igen - ÄLSKAR THAI MAT! Detta gör mig inte mindre sugen på en resa dit... Hehe :) Sällskap sökes?! :P

Blev även ett Rygg/Biceps pass framåt kvällen när all mat lagt sig fint som ett täcke i magen.. haha.. Har ingen vidare träningsvärk i ryggen idag :/ Men jisses om jag har ont i stjärten.. (inget snuskigt jag har bara gjort utfall) :D
Var lite inne på att ev. gått på BodyCombat idag då det var över ett halvår sedan jag körde det.. Saknar det lite ibland. Men får se om man kan gå nästa vecka istället då min rörlighet just nu med träningsvärken är NOLL :P

Nu ska jag dona och fixa lite innan det blir mat!

Tjipp Tjopp!

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0