No Pain No Gain..


Nu var det dags för en uppdate... Varit fruktansvärt dålig på det nu! *skärpning*
Varit lite mycket annat och ingen träning alls :/
Helgen kan man sammanfatta som onyttig.. haha! :D Blivit både Mc D, Feta såser, Alkohol, Kebabrulle, Blåbärspaj m.m..... Ja ni fårstår... Men gott var det!!

Nyss hemkommen efter mitt första pass på 4 dagar... Gick trögt i början men sen lossnade det lite :) Dessa axlar.. grrr!! Blev även lite mag övningar!
Svettades så otroligt mycket.. men det var precis vad jag behövde.

Idag är det den 25:e vilket betyder att det är dags för att mäta lite.. Men känns inte som om det skulle vara någon skillnad ifrån förra månaden. Det säger ju inte bara POFF... :/
Kommer man någonsin bli nöjd?


Jag längtar tills December då jag ska åka till Fitnessfestivalen i Gbg.. Vill ju givetvis se Luciapokalen BF med. Kommer få en riktig kick av att se dessa snygga tjejer som ska stå på scenen...  och kommer med all säkerhet bli riktigt avundsjuk på deras kroppar. MEN.... någon gång ska jag med stå där och det är ett LÖFTE :D




Nu ska jag dricka färdigt min shake och sedan skutta in i duschen :D
Hoppas ni alla får en riktig fin söndag!
// Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0