Tandläkare osv.


Den sista lilla 8h natten gick fort som tusan. Hade fullt upp och då trivs jag som bäst! Värre var det att jag visste att jag skulle upp kl 11 när jag kom hem 07.30, duschade och var i säng ca 08.. Kunde inte somna... :S Blev 30 min iaf sen upp och i med lite gröt i motorn sedan bar det iväg till tandläkaren. Vilket gick FINT :) Tur man hade 2 st bidrag att hämta ut då jag inte varit på 2 år :) Annars hade det kostat 790kr :/ Jädra pris för 30 min. Men idag kom jag undan med 190kr... Mycket bättre!!




Har inte bestämt mig ang. träningen idag ännu.. :( Annars blir det imorgon bitti innan man ska iväg till fötetagshälsan :D
Idag är jag bortbjuden på mat hos min kära farmor och farfar :) Ska bli så gott!! Ska hämta Tindra med så hon får följa med :)

Sen är det ju någon som varit väldigt rolig och beställt vuxenblöjor i mitt namn.. haha!! Lite för tidigt än tror jag allt men de är värda att spara. Hehe! Blev jätte glad över att jag hittade ett "hemligt" paket i brevlådan och öppnade det ivrigt. Min första tanke ahhh blöjor till Tindra.. Sen hmmm... : Tack Linda för din beställning av Tena Pants... wtf??!! Dessutom heter den Tena Pant Diskret.... Hittade en bild på google - Är detta diskret?! Haha.....




Så om någon känner för en blöja så har jag 2 st att tillgå :)

Ha de fiiiiiiint :)

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0