Lite mellan himmel och jord ^_^



Det var ett bra tag sedan jag skrev här - har haft upp över huvudet fullt med olika saker så inte kommit till skott och dra ett inlägg - Men här kommer det ett iaf :) 

Har nu tränat 4 ggr sedan min låååånga 2 veckors träningsförbud och det har varit blandade känslor! Visste inte att man kunde tappa så mycket på så "kort" tid. Känner mig mycket svagare.. Men det ska vi snart ta igen :D 




Idag var första gången jag kände att det gick riktigt bra på passet :) Lyckan är total och Craze gjorde nog sitt vill jag säga!
Hade idag baksida lår, rumpa och mage.. Full fokus på kvalite istället för kvantitet. 

Har en sån fruktansvärd träningsvärk i heeeela kroppen och så ont i framsida lår o vaderna att det förvånade mig att jag kunde köra på idag :) 
Sautan vad det brände på i hamstrings och rumpen.. Aj aj! Körde upp 80 kg igen och reppade 5:a och en 6:a på det i Smithen (fokus baksida - brett med fötterna)
LYCKA! 


Måste snart ta tag lite i att träna posering.. Kan noll och ingenting om att... Och när jag försöker ser jag bara löjlig ut. HAHA.... Lite svårt att posera när man ska ta en bild på sig själv med.. ! :S Slängde på mig ett par gamla klack skor och jisses jag är ju kass på att gå i såna (i nyktert tillstånd) och dessa är ändå inte så höga som man har i en tävling. Bambi på hal is... JAPP! 




En spännis bild med... haha.. Det är så synd man inte posar på det sättet i BodyFitness :O 
BodyBuilding kanske får bli nästa steg om man fastnar för detta :) Njjjaa en dag i taget :D 




Nu har jag fullsatta veckor framför mig med att skulptera kroppen, bredda, öka volym, bli starkare och bara njuta av all mat jag får äta :D 
Kan det vara pizzan igår kväll som gjorde att mitt pass idag gick så jädra bra?!! 



Vi kan ju låtsas det... :P



Nu ska jag natta min lilla flicka här sedan blir det jobb för mig imorgon och ett par dagar framöver!! 

Hoppas alla haft en bra dag trots att det regnat som tusan.. 

//Linda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Underbar kropp

2012-04-25 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0