Soon I´ll be back on track!



Imorgon kommer den dagen jag väntat på läääänge nu!

Jag ska bege mig till gymmet igen och göra en insats - som jag längtat! Känna svetten lacka och ta ut mig till max! Eller nja jag får väl börja lite lugnt.. hehe.. Men har ju blivit helt försoffad av 2 veckors vila. 

Jag ska även imorgon testa min nya PWO som Maria och jag beställde :) Den var tydligen djäääävulsk - enligt Maria :D 




Ska bli grymt att testa denna produkt! Inköpt på gymvaruhuset tror jag det var, men läste att de skulle få in den på MMSports nu med :D 


Inte blivit mycket jobb denna veckan då Tindra har haft feber... :/ Är det inte jag som är sjuk så är det hon.. :( 

Känns som om mina satsningar detta året hamnar längre och längre bort.. Jag vill inte ge mig in i något som kommer bli platt fall :( Jag vill ju få en bra placering såklart!!! Jag sätter alltid ribban så jääääkla högt.. kanske inte borde göra det?! Men känns det inte bra nu tills hösten så kommer jag vilja skjuta på tävlings satsningen lite till.. 
Vill inte vara lilla Linda mer..... 


Nog om allt tråkigt nu.. efter en snabb runda på stan innan i veckan blev man ju på lite bättre humör :) 

Inhandlat blev en svart klocka, solglasögon, svarta (trasiga) shorts och ett linne med mitt nya motto på :D 

"Dream as if you´ll live forever
Live as if you´ll die today"
-James Dean








Älskar detta linne :D 


Hoppas alla har en bra dag trots regnet!! 

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0