Tjohoo Happy Day!




Dagen har varit toppen trots att jag har jobbat 7-16 :) Man får vara glad för det lilla. 
Dåligt med sömn i natt då jag bara låg och vred och vände mig :S Så trodde inte att energin skulle räcka ordentligt till dagen pass.. Men gissa.. Det gjorde DEN :D 

Dagens Bröst/Triceps pass gick jätte bra! Kände att jag bara ville köra på och köra på.. Men man får ju ta och hejda sig någon gång :) Fick galet med pump i armarna framåt slutet av Triceps övningarna :) 
BOOM (eller ja känslan var så haha) 




Fick även ett härligt SMS ifrån Posten att mina saker ifrån MMSports hade dykt upp :) 

Blev denna gången till mig lite Whey 100% (Blåbär, Päron Splitt och Choklad Almond), Casein Vanilla Ice Cram (långsamt protein), Better Bodies linne och en MM tröja som man fick på köpet. 






Så imorgon måste jag ju bara testa mitt nya rosa linne med mina fina rosa/svarta byxor :) 


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0