Imon Imon Imon



Imorgon hoppas jag kunna bege mig till gymmet :) Halsen idag är bättre än igår, men fortfarande liiite öm när jag sväljer så vila idag med var självklart!
Att träna när jag är förkyld, halsont m.m är för mig ett BIG NO NO! Hälsan går först hur mycket jag än heller hade befunnit mig på gymmet istället för i soffan..
Är ingen soff människa.. Hehe... Trivs bättre bland svett och vikter.. :D





Ska ta och laga till en köttfärspaj snart här och hoppas att den kommer bli god :D Ska testa och göra pajdegen med Kesella i för att göra det hela lite roligare och nyttigare!
Blir den god får jag väl slänga upp receptet framöver!




Träningsmotto från nu och framåt:



Sen älskar jag Les Mills träningscitat:





//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0