Sjukstuga - it sucks!



Nu börjar det klia i kroppen - vill träna!

I miss pumpet, ådrorna och givetvis rutorna som nu är väl inbäddade ( mot kylan :D ) ...





Har inte tränat sedan i förra onsdagen och ja det har varit sjukstuga sen dess i stort sett. Slapp maginfluensan men åkte på något trött i kroppen/huvudvärks tjohejsan.. :/ Och detta har nu övergått i halsont. NEEEEJ!
Tänkte att jag vilade med träningen över helgen och skulle ta nya tag idag.. Men så fort man öppnade ögonen imorse så var det bara att stänga de igen för någon träning skulle det visst inte bli av :(



Ja vi säger: - Bara och bita ihop och komma igen!


Har några eftermiddags pass nu på jobbet så jag hoppas att man kanske är bättre i halsen imorgon och snart kan vara tillbaka i gymmet - Har ju så mycket att jobba på med kroppen att minsta dag gör att de känns som om man hamnar efter?! Knasigt!
Men det är min vanliga tur när jag väl satt siktet på något så är det sjuka sjuka och sjuka.. :/
Blir det inget BodyFitness för mig detta året så är det helt enkelt inte meningen då är det bara att satsa på 2013 istället. Vill inte göra platt fall på scenen och stå där utan muskler.. då får det va!
Usch vad pessimistisk jag lät nu.. Det SKA gå :D


Helgen har ju bestått av vila samt en liten tripp till Kalmar.. Men när man går hemma hela dagarna så blir det ju lätt att man faller för lite olika sug i form av mat.. *host* Ja det har ju blivit både Thai mat och Pizza.. Sen lagade jag en jätte god Kantarellsoppa med - lite nyttigare än ovanstående rätter :)
Har nog satt i mig över 3000kcal om dagen.. dock inte rätt slags mat :( Varför blir man eller jag sån så fort man blir lite snorig.. sugen på fet mat.. Skärpning Jonsson!




Nu tar vi nya tag denna veckan och hoppas att denna hals lagar sig kvickt som attans!

Ha det så fint nu när våren börjar närma sig!

//Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0