Ifrån Snooze till Duracell kanin.. :D



Snoozade väl och länge imorse innan jag till slut orkade stiga ur den goa och varma sängen! > Huuuuh
Idag var det slut på lång ledigheten och dags att bege mig till jobbet.. Haft fullt upp hela dagen så tiden har gått riktigt fort! :)

Äntligen kom det man laddat för hela dagen ----> GYMMET :D



På Schemat stod Rygg/Baksida axlar! ;) Gick så himla bra idag.. kände mig hur taggad som helt och ville knappt gå hem :P Då är det ett bra pass vill jag lova! Bränner just nu i ryggen och känner mig helt mörbultad.

Upplägget idag blev:

* Smala latsdrag *ökning*
* Negativa chins
* En arms hantelrodd *ökning*
* Pullover
* Pulldown
* Rodd *ökning*
* Höga rodd
* Drag till hakan
* Shrugs
* Baksida axlar i Cable

Ser mycket ut men *hmm* Tog mig lite drygt 1h 20 min :D Körde lite super-set med :)

Sen undrar jag vad det är med alla killar som ska klia sig i skrevet (innanför byxorna) på gymmet?!! Kan ni lixom inte klia er utanpå eller gå på toa för att reda till att?... Får nog börja ha handsprit med mig.. haha.. !!





Nu ska jag fortsätta min kväll här med lite tv mys sedan ska jag snart ta och fixa min lilla kvällsmat :) Får se vad det ska bli för gott ikväll!

Over and out
//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0