Utvärdering NR 1


Idag var jag BACK IN BUSINESS :D



Lite övertidsjobb sedan skulle ja pröva mina vingar (läs händer) :D För att fortsätta på mitt träningsschema så låg där lite Bröst/Tricpes idag! Bara på att...

Men nu har jag för första gången inhandlat en PWO (Power Work Out). Har bara testat Celsius innan och den har ju funkat fint kan man säga :P
PWO´n jag köpt heter Gakkic ifrån Body Science..

GAKKIC har enligt studier visat sig kunna minska muskeltrötthet, öka muskelstyrka och förbättra återhämtningen efter träningen. Studier har även visat att 45 minuter efter intag av 11.2g GAKIC, gav en genomsnittlig ökning i styrka/prestationsförmåga på 10.5% och en genomsnittlig ökning av kroppens motståndskraft mot utmattning med 28%.

Mitt första intryck av denna produkt är följande:

Började dock med en låg dos för att se så man tålde att :) Men utifrån det så blev jag lite lätt snurrig.. lite skakig - förmodligen för att jag är lite extra koffeinkänslig.. Och magen ballade ur. HAHA..
Men efter det så tyckte jag den funkade bra.. kände mig liiiite mer uthållig men får ge den ett par fler chanser innan jag kan bedömma den ordentlgt! Nästa gång (imon) blir det full dos! *Waaakkkkaa*

En annan irriterande sak var ju att skeden var större än hålet in i burken så den gick ju inte at få ut.. DISS..





Träningen gick över förväntan och det brände ordentligt, mest i bröstet så där får jag väl stå ut med en härlig värk imon. Upplägget idag var:

*Bröstpress
*Flyers
*Pressar i CC underifrån samt överifrån
*Dips
*Kickbacks
*Skullcrusher
*En arms tricpespress i Cable

Allt med en lätt uppvärmningasrunda sen var det fullt ös! Ökning i Bröstpressen idag ;) Man får vara glad för det lilla :P


 

Totalt slut efter träningen! (Bad hairday men fanken vad drygt det är nu att "odla" till långt)

Äta som en häst stod på schemat sen!!!! :D

 

Over and out!!!

//Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0