Finns det mer tid på dygnet?



Kära värld - jag önskar mer tid på dygnet.. Kan detta ordnas?



Denna onsdagen har sett ut nästan precis som både mån och tis :P Jobb, hämta Tindra, träning, äta, greja, duscha osv.. Så skönt att det var sista fm idag. Vilket betyder att imorgon blir det en liten sovmorgon :) Iaf tills kl 08.. Wooooop!

Idag blev det Framsida lår och axlarna.. Körde idag hela axlarna - allt i ett. Tror jag måste lägga axlarna på en dag trots allt. När jag har kört de delat (framsidan, utsidan o baksidan) är då jag fått ont och det klickat i axeln varje pass. Ska testa med o köra de ihop nu för att se om det hjälper ngt. :D
Blir så irriterad på en i gymmet som alltid "håller" maskinerna.. Han står i Cable Crossen och kör superset med hantlar.. O detta är inte första gången! Men nu jäklar fick han flytta sig lite så jag kunde köra emellan.. Hehe!
Är inte den bästa tiden att hålla en maskin precis när det är som mest folk i gymmet... :S

Nu ska jag ha 2 st välbehövliga vilodagar! :) Ladda inför lördag då jag ska träna med Maria på Friskis :D Ska bli riktigt kul.. Då blir det Rygg och Bic!


Ikväll blev det en Kebabsallad efter träningen.. Var riktigt god och mat för två. Glömde ta en bild men det var sjukt mycket mat. Blev hälften kvar när jag var klar. Å det är ju inte direkt gott att värma till en Kebabsallad imorgon. Hehe!
Näää för imorgon ska jag luncha på stan för första gången på evigheter! Ska bli riktigt trevligt och gott då vi ska äta Thai buffé!


//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0