Fredag den 13:e



Idag var det den sk. otursdagen. Men nja jag har nog klarat mig ganska så bra!! :D


Dagen började med jobb.. Varit en lugn dag för omväxlingens skull :) Haft våra jänkare (amerikanare) som har hjälp oss med mkt av våra sysslor idag. De är bara för roliga och trevliga.. Lite halv jobbigt med de olika engelska termerna på jobbet. Men annars går det fin fint att prata. De bjöd på ngn godis idag som hette Atomic Fireball - Ja det låter ju gott? *INTE*
Haha.. Frågade om den var stark.. men nja den var överkomlig fick jag som svar. Men nja... första smaken var kanel.. Åhh den smakar jul. Men ohhh yeah efter lite drygt 2 min i munnen så brände de som tusan! Helt otrolig konstig smak. Hela tungan domnade av.. Kunde ju inte äta upp denna hemska godis. Och de äter den som om det vore gott och blandat eller något mer normalt :D De tyckte jag var en chiiiicken.. Hehe!


Hämtade Tindra på dagis och begav oss hem för att laga lite mat :) Idag blev det hemlagad hamburagre och lite goda grönsaker. Gjorde en sån söt mini hamburagre till Tindra.. Hon åt liiiite av den iaf!
Sen var det dags för henne att åka till Morfar.. Jag jobbar ju hela helgen så hon får vara där och roa sig lite grann! :) Hon skulle leka med hundrna.. Vilket hon älskar!

Ska slänga ihop mig en liten fruktsallad och sedan blir det banne mig sängen tidigt.. Trött som tusan och träningsvärk överallt :)

 

Ha en underbar fredag - hoppas ni klarat er på otursdagen!

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0