Ladda och Linement




Om lite drygt en h kommer jag att bege mig iväg på lite Rygg/Biceps träning med Maria på Friskis :) Ska bli riktigt kul och jag har laddat hela dagen samt tagit 2 vilo dagar nu innan för att ha maximalt med energi att lägga idag!
Har laddat mentalt nu - och jag (som man säger i Karlskrona) baura skau klara iaf EN chins av maj sjaulv!!!



Även smörjt in min lilla ländrygg med Linement i förebyggande syfte, Hot and Cold.. Hur bra som helst! :) Mindre bra är när hjärnan glömmer bort att man har händerna fulla med linement och petar sig i ögat! Gott Linda!

 

Nääää nu ska jag snart ladda med lite Aminosyra ala BodyScience BCAA XX Berry :D

 

Ha det lovley!

//Linda

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0