Toppen dag!



Denna lördagen blev en toppen dag :) Trots att jag har jobbat idag.. En 12h pass var att vänta men jag kompade hem 3 h tidigare och det var verkligen skönt!
Hem och svida om till träningskläderna - in till gymmet för att köra baksida lår, vader och mage! Otrolig kontakt trots att jag inte hade några mega vikter.. Ökade dock på vaderna :D
Efter det svettiga passet var det dags att svettas vidare med att tvätta bilen.. Den var SÅ HIMLA smustig. Men nu är pärlan ren och fin igen! Kunde även hämta hem Tindra ikväll istället.. då M skulle vara ledig från jobbet i natt. Så nu ska vi mysa här med dip och grönsaker! <3


Har idag införskaffat en hävstång att ha hemma.. Den fick pryda lilla valvet in till köket :) Dock får man hålla lääängst ut för att få till att med "vanliga" chins. Synd man inte kunde flytta de svarta "handtagen" de är mycket mjukare att hålla i än mitt i skarvarna på varje sida. Tur det finns handskar :)



Och hör och HÄPNA... Jag gjorde 2 chins av mig själv!!!!!!!!!

Kunda knappt tro det själv :)))))


Lagade super god mat idag.. Bara tvungen att bjuda på denna goda syn :)
Kycklingrullader i god sås med ris :D



Hoppas ni alla har en underbar lördag!!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0