Regnar det något tros???


REGN Å RUSK... Tur man är inne! :P

Har nu landat på min favoritplats i soffan och små tittar lite på Jönssonligan :D Gillar..
Så skönt att bara ta det lite lugnt nu. Haft FULLT upp idag igen. (ovanligt)
Började dagen med jobb, sen dax att hämta på dagis och ladda inför dagens pass.. Sen hann jag inte mer än hem o äta förrän - Ja just det måste ju handla idag! Tindra o jag drog iväg med svarta prinsen till Maxi o handlade upp ett lager :) Min mini keso var sluuuuuut.... :/ Så det blir att handla imon igen!

Dagens pass Bröst/Tric gick så himla bra! Har verkligen så mkt energi nu känns det som..
Kunde öka upp både på Bröst o Triceps :D
Idag blev upplägget:

*Bröstpress sittande (haha heter det så?) (ööökkning)
*Flyers
*Bröst i Cable Cross (öökkning)

*Dips i maskin (öknnniiiing) :D
*Tricepspress med stång högt fäste
*Tricepspress bakom huvudet

Done.. Helt totalt slut med ett styck svullna armar... :)



Nu får jag snart klippa mitt inlägg här för det är dax att äta för 6:e gången idag :D Å jag e hungrig!!! Har fått en rktigt bra rutin på maten nu! Skönt - hoppas det håller i sig. Sen blir det ju en natta välling med :) Mitt goa Casein!


 

Nu fortsätter jag och myser med mina härliga tofflor :)

 

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0