Blixtrar och Dunder ^^





Regnet piskar och åskan är på gång för fullt!! :) Mysigt värre! 

Idag har det inte bara varit blixtrar och dunder utomhus utan även inomhus! :P På gymmet både blixtrade och dundrade det för mig idag :D 
Passet gick så himla bra att jag började undra vad det var frågan om? 

Tanken idag påväg till gymmet var att passet blir medelmåtta pga 12 h natt jobb med enbart 5 h sömn.. Magvärk (ja ni fattar) och bara frukost intagen! 

Men TJIIII fick jag... Tog ut mig till max och ökade vikter i stort sett alla övningar :) 

Idag bestod Rygg/Baksida Axlarna av: 

* Latsdrag (sepcialhadtag) 
* En arms hantelrodd
* Sittande rodd med V-handtag
* Pulldowns?! 
* Stående rodd med stång
* Chins med 5kg hjälpvikt (reppade ut det sista)
* Flyers med hantlar för baksidan
* Stående "drag" för baksidan
* Höga rodd med skivstång 


Här är 2 ryggbilder ifrån idag.. Låt vingarna få växa nu!!!! :D 







I lördags körde jag också ett pass efter mitt natt jobb och mindre bra förutsättningar.. Men även det gick toppen!!! Körde axlarna framsida / utsidan samt lite mage! 

Fick galet med pump och önskar att pumpen aldrig försvann men tyvärr så gör den ju de efter en liten tid :/ 

Men måste jobba på mina mini ben och vaderna - de är under all kritik! Men stressa långsamt är nog ett bra recept! 





Nu vankas en sista natt sedan är det viva la ledighet i 6 dagar :P 


Må gott! 

//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0