Posering och mycket mer...



Att jag varit sjuk mycket har väl inte undgått någon?! 
Ja så det var lika bra att fortsätta i samma anda.. :( Drog på mig ett helskottas halsont i söndags. Kunde verken gapa eller svälja :( Hade bara ont på vänster sidan och hade så ont att tom tänderna på den sidan värkte och det kliade i vänster öra. Knasigt...
Visade sig att jag fått en halsböld! Aj som feeaaaaan... 

Tacka gudarna för att jag är frisk igen! Jag förstår inte vad som hänt med mitt immunförsvar?! Tål ingenting... Blir sjuk av minsta lilla känns det som. Så nu får jag väl hålla mig inomhus.. :S 

Nog om det tråkiga - nu är allt mycket bättre! 


Igår var det träff på Loket inför en förbedömning och få testa att posera.. Vad riktigt roligt men ack så jobbigt! Sen är ju denna tiiiinyyy wiiiniii bikinin inte så himla kul att bära just nu. Haha.. 
Men bra att få testa på och tack Mari!!

Ingen bra bild.. haha... Men enda jag tog! :)  Här delas det ut tröjor inför Kommande Fitness 5 tävlingen. 

Heja alla som ska tävla!!!




Idag har det varit jobb, kalas, ärende osv :) 

Men nu är det slappe soffan och ladda för en helg med 24 h av jobb! Men imorgon är det pizza lördag på jobbet :P 
Ska ha den flåtigaste pizzan jag kan hitta.. Behöver gå upp de kg jag gick ner nu när jag var sjuk :) Hehe

Idag fick jag min leverans på Nespresso kaffet :) Wiiiiee Så nu klarar man sig ett bra tag igen - 200 kapslar! 




När jag hämtade min lilla sessa på dagis idag kände jag knappt igen henne.. Hehe... undra varför? 





Ha en fin helg! 

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0