- Åååå denna saknaden -


Behöver verkligen träningen i mitt liv för att må bra - detta är ett faktum!
En riktigt seg förkylning jag åkt på och känner mig som en riktig soffpotatis som bara slöar.. Idag blev det tom pizza till middag efter jobbet. Har ingen direkt ork att ställa mig och greja alls.. :/ Men mitt på sjukan och villan lyckades jag hemma i chinsräcket göra 5 chins idag när jag skulle testa på skoj.. inte världs snygga men det ska vi slipa på! :D
Tindra och jag har iaf roat oss med min nya dator ikväll :D HAHA
Ja massa bilder har det blivit vill jag lova... Roligt värre!
Tindra: Men Mamma hur ser jag ut??
Men trots dess roliga funktioner vet i tusan om jag är nöjd med datorn :( Vet inte om jag likt förbaskat ska byta till en HP - man är ju så inbiten i den datorn och här är det massa nya saker!!!! Hiss och diss på samma gång.
Hoppas ni får en underbar kväll.
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0