Att vara eller inte vara?!



Det är frågan? 

Sitte här nu och velar om jag och min stinkande vitlöksmun ska dra mig mot gymmet för att beta av baksida lår, vader och mage...
Mår idag helt okej.. :) Kommit igång med mitt "vanliga" mat schema igen och allt verkar vara frid och fröjd :D 

Tror jag ska dra mig till gymmet och testa mina vingar :) Jag får iaf vara för mig själv.. haha.. Ingen som vill komma i närheten av denna stanken. Men bara så ni vet så måste jag boosta med vitlök nu för att hålla alla nedrans bakterier borta from now on!! 







Så lite Gakkic som toppen på moset om det nu ska bli träning idag :D 







Ha en fin kväääääll :D 

//Linda







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0