CraZy CraZy CraZy







Nu sitter jag hör utslagen med lite Ben & Jerry i knät :) Fina Fredag! 

Jobb hela helgen - mindre skoj. Tindra spenderar helgen hos både Farmor, Låtsas Farfar och sen hos Morfar :D Hon var super lycklig över detta och skulle leka med hundarna (Jackson, Sacce och Trixie). 


Efter jobbet idag var det att stryra min lilla bil mot staden och närmare bestämt gymmet.. Dags för Axlar! 
Min tanke: - Ohhhhh NOOOO! 

Men det gick riktigt bra idag o köra 10-12 reppare.. :) Lycklig! Brukar inte ha någon speciellt bra känsla efter axel passen men idag fick jag riktigt bra kontakt! Och känner mig nu en aning möööör! 

NU hörrni axlar ska ni frodas och bli stora... ! 





Fick även fram ett par ådror där :) Like like like! 

Ska även boka in ett pass med en granne här i trakten - Danilo :) Han är grymt stark och hoppas jag kan få lära mig ett och annat! Ska bli riktigt roligt när det nu blir av! 





Nu blir det 2 vilodagar sedan på måndag är jag ledig och ska avverka framsida lår och Biceps! :D Hoppas mina beställda grejor hinner komma till nästa Rygg pass! Ska bli kul och testa! 


Hoppas alla får en riktigt fin helg!! 
//Linda





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Danilos barn går på vårat dagis, han är jättetrevlig!

2012-03-26 @ 11:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0