Marionettdocka?!

 

Fy tusan vilken träningsvärk jag har i vaderna och baksida lår... Helt sjukt! Känns som om man har värsta spända linan ifrån rumpan och ner i vaderna.. Eller är det någon som styr mig som en marionettdocka? Hehe..

 

Så skönt och vakna upp idag och känna att man bara e ledig! Tindra är fortfarande hostig så vi har tittat på film mestadels av dagen innan det var dags för mig att komma iväg till gymmet på eftermiddagen :)

 

 

-AXLAR-

(framsida och utsida)

Fick en otrolig "kramp" i axlarna under slutet av passet.. Brände till tusen. Min svagaste muskelgrupp så måste verkligen fokusera extra!

Uppvärmning + Rotatorcuff övningar

10-15 reps var det som gällde och 3-5 set på varje!

*Militärpress sittande

*Utsida axel i Cable

*Axellyft m. hantlar

*Axelpressar uppåt snett utåt m. hantlar superset med -

*Front raises med hantlar o skivstång

 

KLAR och galet ont - väx väx väx..

 

 

Sen här kommer det första "beviset" på att jag faktiskt kan göra chins av mig själv nu.. :) Fast dock ingen film.. vet inte hur man lägger upp de!? :/

Klarar faktiskt göra 4 st av mig själv nu *stolt* Låter inte mycket jag vet men jag är glad då jag inte kunde göra en av mig själv i början av detta året tror jag det var.. Så sakta men säkert går det :P

 

 

Wiihoooo! :D

 

Nu ska jag belöna mig med lite Hallon/Björnbärs paj med vaniljsås :) Gottigt!

 

Ha en bra kväll..

//Linda

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sussi - Fullt upp i mammalivet!

För att lägga upp videoklipp måste du först lägga in det på typ YouTube eller liknande och sen där få en adress som du ska klistra in i ditt inläggs html-mall. Låter enkelt va?! ;)

2012-03-16 @ 11:14:22
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Linda

Jisses det lät "lätt" :D Hehe.... Jag som är så tekniskt lagd. host !!!

2012-03-16 @ 14:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0