....No Comment....



Gud utsätter mig just nu för en prövning?.... Gaaaahhhh...




Har lagom avslutat min ca 1,5 v långa förkylning samt dryg hosta då kom den dagen jag längtat efter till tusen - GYMMET :D I lördags var det dags med Maria på Friskis.
Blev Rygg/Biceps och det var minsann ett tungt pass för mig.. Men guda skönt! En Biceps övning som heter "P-O gråter" blev helt plötslgt Linda gråter.. Haha! Men mina jädra underarmar är bedrövliga som jag nämnt tidigare. Katastrof svaga - se de fick sig med en omgång efter bicpes var klart!

Min lycka varade till 05.10 söndag morgon... Vaknar o mår inte helt hundra. Åhhh ooohhh - Min tur att ha maginfluensa! Hatar hatar hatar att kräkas det är hemskt!!!
Fy farao.. Roligt med när Tindra precis blivit frisk så halkar både jag o Marcus dit.. Inge vidare skoj o kunna sköta om henne med när man ligger platt fall..



Men idag är man bättre men bara fruktansvärt trött!


Detta måste väl ändå vara nog med sjuka för hela 2012 nu va?

Kan iaf glädja mig med en hejdundrans träningsvärk i Bic, Underarmarna samt i mina små rygg vingar :D

Hoppas ni andra är friska och har det bra i detta knasiga väder :)
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0