.............Rygg MOS.............




Styrde om lite i planerna med träningen idag - så det blev Rygg/Baksida Axlar! :) Väntar på mitt bälte så hoppas det kommer imorgon så jag kan testa tyngre knäböj än vanligt :D Då jag nu har 4 veckor tung träning/mindre reps innan jag åter går över till lättare träning/fler reps. :)


Mina underarmar är nog helt kaputt och chins projektet får jag nog lägga ner :/ Får en otrolig kramp i underarmarna precis som om något kläms.. Styrkan försvinner där! :( Enda tråkigheten idag.


Men passet gick kanon trots chins katastrofen.. :P


Här kommer ett gäng rygg bilder... 

Den första är från sen sommaren/hösten.
Den andra ifrån Nov/Dec.
Och de sista är ifrån idag.

Dock ser jag inte så stor skillnad ifrån Nov/Dec till nu.. :/  Gör ni? 







Har ordentligt med värk i ryggen redan nu.. Undra hur det blir imon? Hehe! 

Det är en sån hat kärlek man har till träningsvärk! ♥



NU ska ryggen få vila upp sig i Tempur sängen och växa till sig massor!!! 



Natti Natti :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0