What´s up?





....Nothing at ALL....


Helt genomförkyld så det är inte klokt vad segt det är.. :/ 

Önskar att jag snart blir bättre och att min tur börjar vända.
Lever just nu på Bafusin, Bisolvon och 2 olika sorters nässpray :/ 







Idag var det givetvis mulet ute med när det varit fint väder hela veckan :/ Snart blir det jobbet för min del lika så imorgon jobbar jag eftermiddag. Men till helgen hoppas jag att jag känner mig redo att stega in i gymmet igen. :D Ska bli otroligt skönt att få komma in och andas lite gymluft! :D 

Rygg/Baksida axlar står på schemat!! Som jag längtar!
Fast har ju kört lite lätt här hemma i Chinsräcket :) Har ju råkat hamna i en "utmaning" med 2 tjejer.. Alex och en vän till henne vad det gäller chins. De är att kunna göra 20 chins till sommaren.
Vet att det sitter i huvudet mycket men jag som precis har lärt mig att bara komma upp och gjort som max 5 chins kanske det är lite för hög ribba lagd. HAHA... Men 10-15 st hade ju varit kul att redat ut! 

MIND OVER BODY! 





Vill ha den dära MAFFIGA ryggen! Men ja det är ett par års jobb bakom den - men tids nog är det min tur!






//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0