< Energi boost >






Har fått någon slags överflödig energi ifrån ingenstans :) Det tackar vi för!!! 

Dagen har bestått av jobb, träning och mat i mängder! Har kommit fram till att äta mer "lagad mat". Så nu äter jag matlådor tre gånger om dagen som innehåller kolhydrater (ris, pasta tex), protein (kött, kyckling osv.) och grönsaker. Förutom det har jag ju min frukost, Mellanmål och kvällsmål.. Ja mycket mat har det blivit! Men jisses vilken skillnad jag känner i gymmet. Eller är det bara hjärnan som spökar?! 

Solen sken när jag slutade jobbet idag, som alla andra dagar denna veckan :) Men hem och packa tränings väskan för att bege sig in bland svettdoften! Lugnt på gymmet idag, vilket var skönt! :P 

Bröst/Triceps fick sig en omgång! 
Fick bra med pump och det brände på ordentligt att köra 12-15 reps :D 
Körde lite dips idag och det har ju inte varit min starka sida ALLS... Har innan kunnat göra 3 på sin höjd av mig själv. Men nu klarade jag 3 set dips - 9 st, 5 st och 4 st.. Stolt över att jag orkar mer och mer även om jag vill kunna mata på fler - men det kommer med tiden! :) 





Nu är min kropp helt slut efter 4 dagar träning så nu blir det vila i 2 dagar!!!!! Väl behövligt!! :P 

Nästa torsdag är det dags att bege sig till Lokomotion - då ska vi som är intresserad av tävling träffas :) Ska bli spännande o nervöst!!! Tror man ska ha med sig både skor o bikini. Har dock ingen hel svart "tävlings bikini" än men den blåa "final" bikinin som inte är blingad än får duga :) 
Var ju i vilket fall tvungen att övnings gå idag med ett par random höööga klackskor jag köpte i USA och jiiiissses... går som en kratta!! HAHA... Hur ska detta funka?!?! 
Men ska bli kul att få lära sig ett och annat! :P 







Ryggen måste jobbas på ordentligt.. känns som om det är en av mina mååånga svaga punkter! :/ Blir man någonsin nöjd? Men jag är en riktig tävlings människa tror jag och ger jag mig väl in i något till 110% vill jag ju inte så där i slutet på en sista plats.. Visserligen blir det ju min första tävling om det nu blir detta året (December). Kanske ska sänka ribban en aning :P  


Hoppas alla haft en super fin dag i solen! 

//Linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0