Mors Dag = Sol, Träning och Mys!





Idag är det söndag.. igen!! Inte vilken söndag som helst utan Mors Dag och min pappas födelsedag! :) Dagen har flytit på bra - dock väldigt stressigt. Varför ska jag alltid vara ute i sista minuten med saker. Haha! 

Flängt runt och letat presenter, men till slut så var det löst :) Då vankades det lite mors dag (farmor) firande och lite firande av min pappa. Blev god smörgåstårta följt av en hallon/blåbärs tårta. Inte dumt alls. 

När man väl hade bäddad ner det i magen var det dags för träning. 
Min egna mors dags present till mig själv fick bli AXELMOS! 
Ett hejdundrandes bra pass. Körde super-set med framsida/utsidan och baksida axlar! Svetten rann ordentligt! Och pulsen steg! 
Fick otrolig kramp i musklerna.. Och passet bet ordentligt!

Pumpalens!!! 




Nu ikväll har Tindra och jag bara tagit det lugnt.. :) 
Ikväll är jag riktigt trött så nu är det bara sista måltiden som ska ner (inte hungrig alls) sen ska jag falla rätt ner i sängen! :P 





Hoppas alla mammor haft det super bra idag! (alla ni andra med såklert) :D 

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0